Daar gaan we dan. Bijna! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rosanne Haringhuizen - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan. Bijna! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rosanne Haringhuizen - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan. Bijna!

Door: wegmetroos

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

24 December 2010 | Nederland, Utrecht

Poeh, nog maar 3 nachtjes slapen en dan? Is het 3e kerstdag, goedzo. Maarrrrr ook mijn vertrek naar Nieuw-Zeeland!
Leuk en spannend!
Hopelijk kom ik snel in de backpackers vibe, want ik probeer nog steeds 80 liter kleren in een backpak van 55 liter te toveren...

Tot kiwi!

x

  • 24 December 2010 - 10:44

    Lesley:

    Eerst! haha! Veel plezier en we gaan je missen! (neem je wel een koala mee?)

    X

  • 24 December 2010 - 10:53

    Actie Comité:

    Roosje! Stop maar met pakken en blijf gezellig hier :) Ja JAAAAAAAAA!

    Maar als je dan toch gaat wil ik je heeel veeeel plezier wensen. En succes met het pakken van je backpack. Oh en niet te vergeten heeel veel sterkte met het inruimen van je rommelhok.

    XXXXX

    actie comité tegen Roos d'r vertrek

  • 24 December 2010 - 11:33

    Marga:

    Hee Roos, Han en Kees (jeweetwel, mijn zwager en schoonbroer) zijn vandaag vertrokken! Als je een dokter en verpleegkundige nodig hebt dan bel je maar.
    Heel veel plezier en ik zal je volgen.
    Liefs, Marga.

  • 24 December 2010 - 12:53

    Iris:

    Jaaa.. goed idee van Les: ik wil ook een koala!

    Nou meissie, succes met die 80 liter en goede reis!!

    Ik hou je in de gaten hier. Kus!

  • 26 December 2010 - 09:01

    WEMS:

    Hallo lieve zus! succes met inpakken en een heeeeeeeel fijne reis gewenst en we kijken al uit naar het volgende verhaal over je avonturen in kiwiland. Kus uit Tel Aviv

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Oceanië & meer!

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2011

De tijd van gaan is gekomen

19 Juni 2011

Gestrand in het laatste land

21 Mei 2011

Baw pen nyang!

22 April 2011

Miss: special price for you!

01 April 2011

The story so far
Rosanne

Hoi allemaal, Yep, roos is er bijna klaar voor. Nog een paar dagen en dat is het wegmetroos op naar avontuur! Ik houd jullie op de hoogte van alles en nog wat en 17 juli zet ik mijn voeten weer op Hollandse bodem. Wie weet zijn het wel twee paar voeten...! ;-) x Roos

Actief sinds 17 Dec. 2010
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 20953

Voorgaande reizen:

27 December 2010 - 18 Juli 2011

Oceanië & meer!

Landen bezocht: