Daar gaan we dan. Bijna! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rosanne Haringhuizen - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan. Bijna! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rosanne Haringhuizen - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan. Bijna!

Door: wegmetroos

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

24 December 2010 | Nederland, Utrecht

Poeh, nog maar 3 nachtjes slapen en dan? Is het 3e kerstdag, goedzo. Maarrrrr ook mijn vertrek naar Nieuw-Zeeland!
Leuk en spannend!
Hopelijk kom ik snel in de backpackers vibe, want ik probeer nog steeds 80 liter kleren in een backpak van 55 liter te toveren...

Tot kiwi!

x

• 24 December 2010 - 10:44

Lesley:

Eerst! haha! Veel plezier en we gaan je missen! (neem je wel een koala mee?)

X

• 24 December 2010 - 10:53

Actie Comité:

Roosje! Stop maar met pakken en blijf gezellig hier :) Ja JAAAAAAAAA!

Maar als je dan toch gaat wil ik je heeel veeeel plezier wensen. En succes met het pakken van je backpack. Oh en niet te vergeten heeel veel sterkte met het inruimen van je rommelhok.

XXXXX

actie comité tegen Roos d'r vertrek

• 24 December 2010 - 11:33

Marga:

Hee Roos, Han en Kees (jeweetwel, mijn zwager en schoonbroer) zijn vandaag vertrokken! Als je een dokter en verpleegkundige nodig hebt dan bel je maar.
    Heel veel plezier en ik zal je volgen.
    Liefs, Marga.

• 24 December 2010 - 12:53

Iris:

Jaaa.. goed idee van Les: ik wil ook een koala!

Nou meissie, succes met die 80 liter en goede reis!!

Ik hou je in de gaten hier. Kus!

• 26 December 2010 - 09:01

WEMS:

Hallo lieve zus! succes met inpakken en een heeeeeeeel fijne reis gewenst en we kijken al uit naar het volgende verhaal over je avonturen in kiwiland. Kus uit Tel Aviv