to kiwi or not to kiwi (part2) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rosanne Haringhuizen - WaarBenJij.nu to kiwi or not to kiwi (part2) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rosanne Haringhuizen - WaarBenJij.nu

to kiwi or not to kiwi (part2)

Door: wegmetroos

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

19 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Naja, zelfs de waarbenjij.nu site vindt dat ik teveel 'praat'.
Dit stukje kon er net niet meer op:

Gister avond in Taupo geslapen (heeft een prachtig mooi meer) nadat ik mijn eerste karaoke sessie in NZ heb gehad. Inclusief uit je broek scheuren terwijl je al zingend een dansje doet op ''Backstreets Back' van de Backstreet Boys…

En dan morgen dus de Tongariro Alpine Crossing! Ben ik nu weer aan het begin van mijn verhaal?

Foto’s komen eraan!
Dikke kus voor jullie, succes met alles. Kia Ora!

  • 19 Januari 2011 - 08:22

    Laura:

    Whaahha.. als je alle bijzondere dingen die je ziet iets moois voor jezelf mag kopen dan zal ik alvast een vrachtschip reserveren voor de terug weg! Maar leuke verhalen roos.. ben benieuwd naar je foto's! xx

  • 19 Januari 2011 - 09:30

    Lisanne, HUIZE DANNY:

    Lieve roos! Wat een super leuk verhaaaal! Taupo hadden snuf en ik ook de eerste karaoke sessie, en geloof me je gaat er meer beleven! Het was mijn grootste hobby daar geworden!!
    Leuke foto's !! Nou we missen je hier hoor, wel terug komen hoor en niet wegblijven tot 13 maart 2013 10.41!!
    LIEFDE xxx

  • 19 Januari 2011 - 10:27

    Zus:

    Mooi verhaal, ik kan al het helemaal voor me zien ook al ben ik er nooit geweest. En natuurlijk willen we ook alles weten over de nieuwe trektocht door het Lord of the Rings-landschap.
    Veel plezier!!!

  • 19 Januari 2011 - 15:59

    Loes:

    Rooooosss, wat een geweldige verhalen toch weer!! Zo te lezen heb je het weer helemaal naar je zin. Wat een toffe dingen ben je aan het doen.
    Je schrijft ook errug grappig. Nederland: regen, koud maar ook warm, een zon, nee toch niet, regen, geen regenpak, sokken nat, fysio, zwemmen, 18 feb volgende operatie, boer zoekt vrouw, ik zoek geen boer enzovoort..... Ik zag wel dat jij mijn mooie schoentje aanhebt!!! Zitten ze een beetje????? Blijf vooral schrijven, leuk om te lezen.......SMAKK

  • 20 Januari 2011 - 22:07

    Tamara:

    Wat cool allemaal wat je daar in NZ uitspookt zeg! En zo sportief poeh! Thanks by the way om even je site op facebook te posten, zal me even aanmelden voor de email updates :). Have fun!!! Xxx Tamara

  • 21 Januari 2011 - 09:30

    Laurianne:

    huh!?

    snap er niks van: mijn reactie is verwijderd! of heb ik nou iets doms gedaan? vast wel

    dan nog maar een keer:

    hahahahaha wat een vermakelijk verhaal! typisch roosje!

    we missen jou inderdaad! Iedereen is weinig thuis:( hopelijk komt dat weer wat meer straks!
    en ook weinig sappige mannenverhalen, want iedereen is even druk met studie en zelfs ik zit aan de scriptie! whahooo, maar je bent the first one to know!

    je foto's zijn ook echt geweldig. kon je kiwi niet van wat dichterbij fotograferen? zo geloof ik je natuurlijk niet!
    en wat een lekker wijf daar op die surfplank! who's that? its rooos!

    nou ik ga nu weer verder in de boeken.
    keep posting! ik wil alles horen over die tangourai cross (of hoe je dat ook spelt) !

    1000
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 23 Januari 2011 - 21:26

    Lieke:

    Kia Ora lieve Roos!

    Zo grappig om je avonturen te lezen en precies te weten waar je bent en wat je doet. Ga je nog uit een vliegtuig springen? NZ is bij uitstek de plek om de sprong te wagen he...
    Ben trots en jaloers. HET IS ZO HEERLIJK!! Je wakkert de reisverlangens bij me aan. GENIET!!
    Dikke zoenen

  • 24 Januari 2011 - 15:58

    Leonie:

    Rosannne!!!
    Ik reed vanmorgen langs je ouderlijk huis (zoals elke dag ;)) en moest weer even aan je denken.. Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Geniet ervan babe!! Liefs Leonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Oceanië & meer!

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2011

De tijd van gaan is gekomen

19 Juni 2011

Gestrand in het laatste land

21 Mei 2011

Baw pen nyang!

22 April 2011

Miss: special price for you!

01 April 2011

The story so far
Rosanne

Hoi allemaal, Yep, roos is er bijna klaar voor. Nog een paar dagen en dat is het wegmetroos op naar avontuur! Ik houd jullie op de hoogte van alles en nog wat en 17 juli zet ik mijn voeten weer op Hollandse bodem. Wie weet zijn het wel twee paar voeten...! ;-) x Roos

Actief sinds 17 Dec. 2010
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 20957

Voorgaande reizen:

27 December 2010 - 18 Juli 2011

Oceanië & meer!

Landen bezocht: